هداياي تبليغاتي در کسب و کار | تاثير هداياي تبليغاتي در تجارت شما

نمي دانم به اين نکته توجه کرده ايد يا نه؛ ولي من هميشه زمان عقد قرارداد دقت مي کنم که مدير مجموعه از چه خودکار يا روان نويسي استفاده مي کند؛ يک روان نويس معمولي ست يا يک روان نويس تبليغاتي! براي موفقيت فعاليتي که انجام مي دهيد توجه به همين نکات مي تواند بسيار مهم باشد. با درک اهميت اين موضوع به يک سوال مي رسيم! براي معرفي خود از چه هداياي تبليغاتي استفاده کنيم؟ و اصلا اين نکته مهم است يا نه! يک فست فود را در نظر بگيريد انتظار داريد زماني که فاکتور غذا را پرداخت مي کنيد چه هديه اي دريافت کنيد؟ يک ليوان تبليغاتي با عکس يک برگر خوشمزه مي تواند براي مشتريان جذاب باشد.

چگونه هداياي تبليغاتي باعث رونق کسب و کار شما مي شوند

صنعت هديه تبليغاتي براي کساني که در آن کار نمي کند مي تواند گيج کننده باشد. تمام شرايط و اقلام مي تواند غافل گير کننده باشد. اما براي کسب و کار، امروزه استفاده از هداياي تبليغاتي در بازار ضروري است. همه چيز در مورد ارتقا کسب و کار فراتر از خواسته مشتريان است! اين جايي است که نقش نمونه محصول تبليغاتي به چشم مي آيد. نمونه محصول به مصرف کنندگان داده مي شود تا آنها بتوانند قبل از خريد آن را امتحان کنند و سفارش دادن آن مي تواند صنعت محصولات تبليغاتي را کمتر گيج کننده کند. شما مي توانيد قبل از قرار دادن سفارش، يک محصول را مشاهده و استفاده کنيد.
اين به شما اين امکان را مي دهد که آن را آزمايش کنيد و احساس خوبي نسبت به اينکه چگونه مي توانيد از آن قبل از خريد نهايي استفاده کنيد، داشته باشيد. بنابراين، نمونه ها مي توانند پول شما را ذخيره کنند، زيرا شما از قبل مي دانيد که يک محصول داراي کيفيت خوب است و مشتريان شما هديه تبليغياتي خود را پس از دريافت آن ارزش خواهند نهاد. و اين، به شما يک بازگشت بزرگ در سرمايه گذاري مي دهد.

نکات مهم جهت انتخاب هداياي تبليغاتي در تجارت

  • به قيمت هداياي تبليغاتي ارزان توجه نکنيد؛ مهم ارائه هديه به منظور تشکر و قدرداني از طرف مقابل هست که هديه گيرنده از بعد عاطفي مورد تأثير قرار مي‌گيرد (مهمترين نکته جذب مشتري).
  • زمان خوبي را براي ارائه هداياي تبليغاتي در نظر بگيريد ( اعياد، سالگرد تاسيس شرکت، تولد)
  • لطفا الزاما به پيوست کارت تبريکي به دستخط خود ارائه دهيد.
  • بين مخاطبين در يک مجموعه به هيچ وجه فرق نگذاريد ولي مي‌توانيد هديه تبليغاتي مناسب به تفکيک جنسيتي فراهم و تقديم کنيد.
  • نام و لوگوي شرکت خود را حتما در روي هداياي تبليغاتي و ساک دستي درج کنيد تا بيشتر در ذهن بماند.
  • به کارمندان مجموعه اي که براي شما زحمت و فعاليتي در طول يکسال داشته اند توجه بفرمائيد که به مراتب فعاليت‌هاي اجرايي شما به عهده آنهاست.


شناسايي فوري علامت تجاري

شناسايي برند اشاره بر اين دارد که مشتريان مي ‌توانند شرکت شما و محصولات و يا خدمات تان را بلافاصله هنگامي که مي بينند شناسايي کنند، براي مثال، افراد مي‌ توانند به سرعت تجارت مواد غذايي مک‌ دونالد را با ديدن لوگوي زرد رنگ آن تشخيص دهند. هديه دادن به مشتريان به آنها در به ياد آوردن و شناخت کسب ‌و کار شما کمک مي‌کند، اين يکي از دلايل اصلي توزيع محصولات تبليغاتي است. اين هدايا براي مدتي طولاني در خانه ‌ها و ادارات يا ماشين ‌ها باقي مي ‌مانند و افراد را به ياد کسب ‌و کار و شرکت شما مي ‌اندازند، در واقع مصرف کنندگان به طور متوسط ? ماه از محصولات تبليغاتي بهره مند مي ‌شوند، دفعه بعد وقتي که لوگو را مي ‌بينند فورا هديه و کسب ‌و کار شما را به ياد مي ‌آورند، مشتريان حتي اگر يک محصول برچسب خورده به آنها هديه کنيد، کسب ‌و کار شما را به ياد خواهند داشت، آنها با تشخيص محصولات شما در هنگام خريد، به کسب ‌و کار شما پاداش خواهند داد.
 


هداياي تبليغاتي جديد

ميني پنکه موبايل

اين پنکه‌ها که از سيليکون‌هاي سبک ساخته شده‌اند، به بدنه يا سوکت تلفن‌هاي هوشمند وصل مي‌شوند و در روزهاي گرم تابستاني، براي افراديکه در يک محيط‌ هاي گرم هستند و هيچ وسيله خنک‌کننده‌اي در آنجا موجود نباشد، يکي از بهترين لوازم جانبي خواهد بود. اين ايده جالبي مي‌باشد که شما مي‌توانيد آن را براي طراحي لوگوي خود بر روي آن انتخاب کرده و از اين طريق افراد زيادي را به سمت برند خود جذب کنيد.

قوطي‌هاي قرص خوشبوکننده دهان
با برنامه‌هاي پر مشغله و شيوه زندگي فعال، امروزه اکثر افراد در محيط کاري خود از قرص‌هاي خوشبو کننده دهان براي رفع بوي بد دهان و همچنين جهت جلوگيري از پوسيدگي دندان استفاده مي‌کنند. اين ايده به‌احتمال زياد نظر مشتريان شما را نيز جذب خواهد کرد. تهيه يک جعبه حاوي قرص خوشبوکننده دهان براي مشتريان خود مي‌تواند روشي عالي جهت تبليغ و همچنين گسترش آگاهي از برند شما باشد.

هداياي تبليغاتي روحيه را افزايش مي دهند

راه هايي وجود دارد که صاحبان مشاغل مي توانند از آنها به منظور بهبود ميزان بازدهي استفاده کنند، يکي از آنها هداياي تبليغاتي است.
يک هديه تبليغاتي نه تنها برند شما را در نظر مشتريان مورد اعتماد و آشنا ميکند، بلکه مي تواند حس مهم بودن را نيز درون کارمندان شما ايجاد کند. دادن هديه تبليغاتي مفيد به پرسنل خود باعث مي شود تا آنها در محيط کار تلاش بيشتري کنند، البته بايد دقت کنيد که اگر هديه تبليغاتي شما بدون مصرف يا ناکارآمد باشد، مي تواند نتيجه معکوس در برداشته باشد.
جايگزيني براي کارت ويزيت

با اينکه کارت ويزيت هميشه يک منگنه با ارزش براي کسب و کار است، اما هداياي تبليغاتي مي‌توانند نام و اطلاعات کسب و کار شما را با روشي خلاقانه و سرگرم‌کننده به مخاطب برسانند. به جاي دادن يک کارت ويزيت خالي به مشتري بالقوه، آن را به همراه يک هديه تبليغاتي جالب به او بدهيد. اگر يک شرکت کامپيوتري داريد و يک دستگاه کامپيوتر يا لپ تاپ به مشتري مي فروشيد، کارت ويزيت خود را به همراه يک فلش مموري تبليغاتي به او بدهيد.
در معرض ديد هستيد

وقتي صحبت از بازاريابي به ميان مي‌آيد، چيزي که بايد در ذهن داشته باشيد، قرار گرفتن در معرض ديد است. چگونه مي‌توانيد شرکت و فعاليت‌هايتان را بدون صرف پول زياد، جلوي ديد مشتري قرار دهيد؟ ساده است: ببينيد مشتريانتان چه چيزهايي را بيشتر نزديک خود نگه مي‌دارند. يک خودکار تبليغاتي به راحتي اين هدف را براي شما محقق مي کند.