تبلیغات با ظروف یکبار مصرف کاغذی

 لیوان کاغذی چیست؟

امروزه ظروف یکبار مصرف کاغذی به دلیل اینکه این محصول در رده محصولات دوستدارمحیط زیست قرار گرفته است، از طرفدارن ویژه ای برخور دار است. از همین رو استفاده از این محصول در کشور افزایش یافته است، در حالی که با کمبود عرضه در این زمینه روبرو هستیم. در برابر تقاضای بالای این محصول عرضه زیادی صورت نمی گیرد. از همین رو اگر وارد این بازار کار شدید، به راحتی می توانید سود بالایی به دست آورید. در مطلب پیش رو سعی برآن داریم تا پیرامون  دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی، نحوه ساخت درب این لیوان و مواد اولیه تولیدی بیشتر توضیح دهیم.

لیوان کاغذی و تاثیر آن بر آسایش حال مصرف کننده

در گذشته از ظروف یکبار مصرف در کشور زیاد استفاده نمی شد. از آنجایی که در دنیای مدرن امروز میل به ساده زندگی کردن در مردم بسیار زیاد شده است، تمامی ابتکارات در همین راستا حرکت می کند.. لیوان یکبار مصرف کاغذی کار را برای مهمانی های پر جمعیت بسیار آسان کرده است، زیرا نیاز شما به شستشوی ظروف را به حداقل ممکن می رساند، از همین رو در کمترین زمان ممکن بعد از اتمام یک مهمانی می توانید کار های خود را به انجام برسانید.

انواع لیوان یکبار مصرف کاغذی کدامند؟

لیوان های یکبار مصرف کاغذی به صورت درب دار و ساده تولید و مصرف می شود. اگر محصول نیازمند درب باشد با بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی ها این فرایند در دستگاه درب لیوان کاغذی به انجام می رسد و تولید می شود. لیوان های کاغذی به طور عمده به دو دسته در تولید تقسیم می شود. لیوان درب دار ساده برای استفاده عموم و لیوان درب دار با طرح و لگوی مخصوص برای استفاده ارگان ها و شرکت ها با چاپ مخصوص تولید می شود.

جنس لیوان یکبار مصرف کاغذی از چیست؟

شاید برای شما هم جای سوال باشد و با خود بگویید که چگونه ممکن است در کاغذ چایی ریخت و کاغذ فرم خود را از دست ندهد. در پاسخ به سوال شما باید گفت لیوان های کاغذی درب دار با ماده ای به نام پلی اتیلن پوشش داده می شوند تا مانع از نفوذ پذیری مایعات و حرارت به لایه بیرونی محصول شود. درب لیوان کاغذی به این منظور ساخته می شود که مانع از سرد شدن مایعات داغ گردد. همچنین پوشش این کالا به نحوی است که از پوشش متفاوت پلی اتلین به منظور تنظیم گرمای لیوان استفاده می شود.

مزایای استفاد از لیوان کاغذی درب دار یک بار مصرف

این محصول در مقایسه با محصولات مشابه از مقاومت بیشتری در برابر گرما برخوردار است.  زیرا پوشش داخلی به شکل خاصی طراحی شده است.  به دلیل قابلیت بازیافت این محصول در طبیعت، طرفدارن زیادی جذب آن شده اند امکان چاپ و تبیلغات بسیار برای شما فراهم است و می توانید از جنبه تبلیغاتی این محصول استفاده کنید. در نهایت، قیمت مناسب و کیفیت بالای لیوان کاغذی درب دار توجه همه را به خود جلب کرده است.

دستگاه ظروف یکبار مصرف درب لیوان کاغذی

این دستگاه ها عموما به وسلیه رول های پلاستیکی که دارای جنس های متفاوتی است، فرایند تولید را به انجام می رساند. کار این دستگاه به منظور تولید درب لیوان کاغذی به این صورت است که این دستگاه پلاستیک را با فشار توسط قالب ها به  درب تبدیل می کند. این روز ها استفاده از درب لیوان کاغذی یک مزیت به شمار می رود. شما اگر در زمینه تولید لیوان های کاغذی مشغول به فعالیت هستید به شما پیشنهاد می شود از دستگاه درب ساز بهره ببرید. شما با این کار در بین سایر رقبا از قدرت بیشتری برخوردار خواهید شد. این روزها طرفداران لیوان های کاغذی درب دار بسیار بیشتر از لیوان های کاغذی ساده است.

فرایند فروش  دستگاه درب لیوان کاغذی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید تولید این دستگاه بسته به قالبی دارد که مورد استفاده قرار می گیرد. رول های پلاستیکی پس از این که وارد دستگاه می شود تحت فشار در ابعاد و اندازه های مد نظر شما فرایند تولید را به انجام می رساند. این قالب ها عموما در 2 ردیفه 2قالبه ،2ردیف 5 قالبه و 3ردیف 5 قالبه فرایند تولید درب لیوان کاغذی را به انجام می رساند. یعنی شما در هر دقیقه در تولید بسته به نوع قالب استفاده شده می توانید فرایند تولید را افزایش یا کاهش دهید. برهمین اساس آمار به دست آمده نشان می دهد  یک دستگاه میانگین در دقیقه 20 الی 50 عدد درب را تولید می کند.

ویژگی ظاهری دستگاه ظروف یکبار مصرف درب لیوان کاغذی

دستگاه مد نظر در اندازه استانداردی در شرکت فن یاب موجود است. این محصول با وزن تقریبی در حدود 2 تن و با اندازه 1.20 عرض، 4 متر طول و 2 متر ارتفاع تولید شده است. قالب های این دستگاه در اندازه های متفاوت در بازار موجود است.

بهره گیری اقتصادی از دستگاه درب لیوان کاغذی

این روزها بازار فروش لیوان کاغذی بسیار داغ شده است. از همین رو لیوان های درب دار توجه افراد را به خود جلب کرده است. اگر قصد سرمایه گذاری در این کار را دارید پیشنهاد ما به شما تولید درب این گونه لیوان ها است، زیرا شما با خرید یک دستگاه درب لیوان کاغذی می توانید علاوه بر استفاده کم مواد به تولید بالا نیز دست پیدا کنید. پس توصیه ما به شما سرمایه گذاری در این راستا است.

کلام آخر

اگر قصد خرید دستگاه درب لیوان یک بار مصرف را دارید توصیه می کنیم از شرکتی معتبر خرید کنید. این شرکت با سابقه بالای طولانی در تولید و واردات این دستگاه این امکان را برای شما فراهم کرده است بدون دغدغه و بدون واسطه فرایند خرید کالا و مشاوره گرفتن برای بهره برداری به انجام برسانید.