تبليغات با هداياي تبليغاتي | تاثير هداياي تبليغاتي در نمايشگاه

هدایای تبليغاتي چيست

استفاده از يک سري وسايل کاربردي به عنوان هداياي تبليغاتي يک عامل موثر در تبليغ و يک نوع استراتژي تاثيرگذار در بازاريابي است. خودکار، دفترچه يادداشت، پوشه ها و ماشين حساب هاي سفارشي از گذشته به عنوان هداياي تبليغاتي استفاده مي شده اند. امروزه برخي کالاهاي جديد نيز به اين هدايا اضافه شده است که با استقبال خوبي نيز روبه رو شده است.

در هر کسب و کاري که باشيد معرفي و تبليغ برند شما يک هدف مهم مي باشد. روش هاي مختلفي براي بازاريابي شرکت خود پيش رو داريد اما يکي از اين روش ها هداياي تبليغاتي هستند. وقتي کالايي را با نام و نشان برند خود به مشتري هديه مي دهيد باعث مي شويد برند شما در ذهن او بماند و يک ارتباط خاصي شکل بگيرد. هر کسب و کاري احتياج به توجه مشتريان و جلب نظر آنان به سمت برند خود دارد. براي اينکه مشتري نام برند شما را ذهن خود نگه دارد بهترين راه دادن يک هديه تبليغاتي با برند خودتان به او مي باشد. اين کار سبب رشد برند شما خواهد شد و مشتري احساس رضايت و احترام خواهد کرد. براي پيشرفت کاري خود سعي کنيد از به روز ترين و مناسب ترين هديه براي تبليغ خود استفاده کنيد و در بازاريابي برند خود گامي مثبت برداريد.
ساعت تبليغاتي

استفاده از يک ساعت تبليغاتي که روي آن آرم و لوگوي شرکت درج شده است باعث مي شود برند شما به محيط کاري و حتي خصوصي افراد وارد شود. بدين ترتيب زماني که مشتري در حال برنامه ريزي روزانه و زمان بندي براي کارهاي خود است دائم برند شما جلوي چشم اوست. انواع ساعت هاي ديواري، روميزي، فانتزي و عقربه دار براي هداياي تبليغاتي مورد استفاده قرار مي گيرد که هر کدام به نوعي نقش خود را در تبليغ برند شما ايفا مي کنند. با توجه به نوع ساعت تبليغي، علاوه بر مخاطب، افراد ديگري نيز ساعت را مشاهده مي کنند و برند شما را خواهند ديد.

هداياي تبليغاتي گران

ست چرم تبليغاتي، کيف پول چرم تبليغاتي، کيف چرم اداري تبليغاتي، انواع خودنويس و روان نويس تبليغاتي، فلش مموري تبليغاتي با حجم بالا و … هستند.
هرچه هديه تبليغاتي شما متناسب با جايگاه، شخصيت، سن افراد باشد و داراي کيفيت و ماندگاري بالا باشد، بيشتر مورد استفاده مي باشد و همچنين در ديدرس افراد ديگر هم قرار مي گيرد. براي درج برند و شعار تبليغاتي خود مي توانيد از روش هاي مختلف چاپ استفاده نماييد .

روش هاي پر جنب و جوش و پرطرفدار براي کارآفرينان جهت استفاده از محصولات تبليغاتي

  • اگر مي خواهيد کسب و کار خود را متفاوت از ديگران کنيد، بايستي براي مشتريان خود يک تجربه فراموش نشدني ايجاد کنيد.
  • يک هديه خوش آمد گويي به يک مشتري خوب موجب ايجاد احساس خاصي نسبت به شما مي شود.
  • هداياي تبليغاتي ارزان قيمت براي روز تولد مشتريان، دوستان و همکاران شما در يک روز خاص و بسيار ويژه يک روش عالي براي نشان دادن توجه شماست که به اين مساله اهميت مي دهيد.
  • از شرکاي خود قدرداني کنيد. لبخند را روي چهره افراد ايجاد کنيد. هنگامي که يک سمينار داريد، سعي کنيد شرکت کنندگان را با يک بسته يا کتاب و … خوشحال کنيد و دست خالي آن ها را روانه خانه نکنيد. يک مجله، پاکت و .. بهمراه لوگو و آرم کسب و کار شما موجب مي شود که آن ها هميشه شما را به خاطر بياورند.
  • در نمايشگاه هاي مختلف تاثير ايجاد کنيد. هدايا موجب مي شود تا چشم انداز جديدي به نمايش گذاشته شود و به شما در متمايز بودن کمک مي کند. به علاوه، يک آيتم تبليغاتي عالي مي تواند افراد را به سمت شما و غرفه شما در نمايشگاه ها هدايت کند.

هداياي تبليغاتي نمايشگاهي

هداياي تبليغاتي نمايشگاهي را ميتوان مجموعه اي از هداياي تبليغاتي ناميد که در نمايشگاه ها اغلب به مخاطبان اهدا مي شود. هداياي تبليغاتي نمايشگاهي ارزان اغلب به صرفه براي شرکت ها هستند. هداياي تبليغاتي نمايشگاهي اغلب با نام برند شرکت در نمايشگاه ها به دسته بازديدکنندگان و مخاطبين و مشتريان شرکت داده شده و به نوعي از آنها براي انتخاب شرکت تشکر به عمل مي آيد. بايد اغلب در نمايشگاه ها به دنبال هداياي تبليغاتي ناب و خاص بوده تا بتوان توجه افراد بيشتري را در نمايشگاه ها معطوف برند خود کرده و شرکت را به آنها معرفي کنيد . انتخاب هداياي تبليغاتي خصوصا براي نمايشگاه يکي از سخت ترين انتخاب ها است. امروزه روز به خاطر تنوع در هداياي تبليغاتي خصوصا هداياي تبليغاتي نمايشگاهي ، انتخاب هديه اي خاص که با ديگر شرکت ها فرق کند و مزيت و کاربردهاي زيادي براي مخاطبان و مشتريانمان داشته باشد سخت و سخت تر شده است . مثلا در نمايشگاه هايي که در آخر سال هستند اغلب شرکت ها به مشتريان و بازديد کنندگان از غرفه خودشان سررسيد ارزان يا سالنامه مي دهند که اين کار مي تواند سال جديد را براي مشتريان با نام شرکت آغاز مي کنند و صاحبين شرکت اميدوار هستند مشتريان و بازديدکنندگان از آنها خريد کنند.

  • البته لازم به ذکر است که هر يک از روش هاي چاپ براي اجناس مختلف، متفاوت مي باشد.
  • روش هاي مختلف چاپ شامل: چاپ ليزري – حک ليزري – چاپ تامپو – چاپ سيلک – چاپ داغکوب – چاپ طلاکوب يا نقره کوب و … مي باشد.
  • انتخاب نوع روش چاپ به مشتري و جنس هديه تبليغاتي وابسته است.
  • چاپ تامپو يکي از ارزان ترين روش هاي چاپ محسوب مي گردد.

چرا استفاده از هديه تبليغاتي نمايشگاهي توصيه مي شود

با توجه به اينکه در هر نمايشگاه با توجه به وسعت و شهرت آن نمايشگاه، ممکن است چند صد شرکت و برند مختلف که همگي به نوعي رقيب يکديگر شناخته مي­شوند حضور داشته باشند، توصيه مي شود تا با ارائه هداياي تبليغاتي خاص نسبت به جلب توجه بازديد کنندگان به سمت غرفه­ برند خود تلاش نماييد. در اين مسير هر چه هديه شما جذاب تر و کاربردي تر باشد مي تواند بازديد کنندگان بسياري را به سمت غرفه اي که شما در آن حضور داريد جذب نمايد. مشترياني که از نمايشگاه ها ديدن مي کنند با توجه به اينکه اکثر آنها از برندها شناختي ندارند، بيشتر به دنبال تامين نياز هاي خود به نمايشگاه مي آيند و نه صرفا خريد از يک برند خاص، از اين جهت شما اين فرصت را داريد تا با تاثير گذاشتن بر ضمير ناخودآگاه آنها برند خود را براي هميشه در ذهن آنها حک نماييد.