بهترين هداياي تبليغاتي | معرفي انواع هداياي تبليغاتي پرکاربرد

ليوان هاي تبليغاتي

بارها مشاده کرده ايد که ليوان هايي که اشکال مختلفي بر روي آنان نقش بسته است در کافي شاپ ها و ساير مکان هايي که افراد زيادي در آنها تردد مي کنند وجود دارد. اين ليوان ها مانند يک تابلو بيلبورد سيار مي باشند که به راحتي قابل انتقال بوده و با تبليغاتي که بر روي آنان نقش بسته است براحتي مي توانند معرف برند ما باشد.

ساعت هاي تبليغاتي

گاهي در منازل مشاهده کرده ام که ساعت هايي وجود دارد که در وسط آن نقش ها و تبليغاتي به تصوير کشيده شده است. اين ساعت ها از نظر محل هاي تبليغاتي و هداياي تبليغاتي از جايگاه ويژه اي برخودار است.

به گزارش ويرلن؛ اين هدايا طول عمر زيادي دارند و مي توانند به عنوان يک هديه مناسب که جنبه تبليغي خوبي هم دارد در اختيار مردم و بازارهاي هدف شغلي قرار داده شود.

فلش مموري تبليغاتي

با پيشرفت روزانه دنياي ارتباطات و فناوري اطلاعات، نياز به فضاي ذخيره سازي روز به روز بيشتر مي شود. از زمان اختراع هارد ديسک تا کنون وسايل ذخيره اطلاعات، پيشرفت هاي زيادي را به خود ديده است. بشر همواره سعي کرده اين وسايل را کوچکتر و قابل حمل تر کند تا جايي که فلش مموري هاي امروزي به دليل حجم کوچک و فضاي ذخيره سازي بالا، همراه هميشگي ما شده اند.
از آنجايي که هر فرد نياز به استفاده از اطلاعات ذخيره شده خود را در هر مکان و زماني ممکن است داشته باشد و اين فلش مموري هاي کوچک را از خود جدا نخواهد کرد، فلش مموري تبليغاتي بستر مناسبي را جهت ارائه به عنوان هداياي تبليغاتي به وجود آورده است.

پاوربانک تبليغاتي

پاوربانک يک وسيله الکترونيکي براي ذخيره انرژي و شارژ انواع دستگاه هاي الکترونيکي در هنگام عدم دسترسي به برق مي باشد. پاوربانک تبليغاتي شامل مجموعه اي از باتري ها است که در کنار هم ظرفيت هاي مختلفي را در اختيار قرار مي دهند و با دارا بودن فضاي مناسب جهت چاپ و تبليغات مي توانند به عنوان يک محصول کاربردي در سبد هداياي تبليغاتي قرار گيرند.
در حال حاضر تکنولوژي هاي ليتيوم پليمر (li-pol) و ليتيوم يون (li-ion) جزو جديدترين فناوري هاي باتري هستند که تمامي پاوربانک هاي تبليغاتي را شامل مي شوند. تمامي اين پاوربانک ها داراي ظرفيت حقيقي و برگرفته از آخرين تکنولوژي هاي روز دنيا هستند و همراه با گارانتي شرکتي عرضه مي شوند.

آفتاب گير اتومبيل تبليغاتي

آفتابگير اتومبيل را با نام هاي مختلفي مانند ” آفتابگير ماشين – آفتابگير خودرو – سايه بان خودرو – سايه بان ماشين – سايه بان اتومبيل – سايه بان تبليغاتي – آفتاب گير تبليغاتي نيز نام مي برند.

دستنبند تبليغاتي

دستبند تبليغاتي يکي از ارزان ترين و پر طرفدار ترين هداياي تبليغاتي است که در امر تبليغات مورد استفاده قرار مي گيرد.
کاربرد اعظم اين محصول در باشگاه هاي ورزشي ، مراسم مناسبتي ، مراسم سياسي نظير انتخابات و يا حتي استفاده از آن در بين کارکنان يک کارخانه  و … مي باشد.
جنس اين محصول تبليغاتي از سيليکون است که خاصيت کش ساني دارد و با هر سايزي سازگاري استفاده دارد.

رنگ بندي بدنه دستبند تبليغاتي داراي تنوع رنگي و نامحدود است و در مورد رنگ چاپ، قابليت حک تا 4 رنگ را دارد.حداقل تيراژ مورد سفارش براي اين محصول 7000 عدد است و زمان مورد نياز براي چاپ نيز ، در حدود 1 ماه مي باشد.

فولدر تبليغاتي طلقي

فولدر تبليغاتي يکي از لوازم ضروري يک کارمند است . از آنجايي که مرتب بودن و نظم و ترتيب داشتن مشخصه اصلي يک کارمند وظيفه شناس است ، به همراه داشتن فولدر تبليغاتي مي تواند کمک بزرگي به شما نمايد . وسايل شما توسط اين هداياي تبليغاتي هميشه منظم خواهد بود . فولدرهاي تبليغاتي در مدل هاي مختلف و جنس هاي چرمي و طلقي با رنگهاي گوناگون موجود مي باشد .
شما مي توانيد لوازم و وسايل ضروري مورد نياز خود جهت شرکت در جلسه ، همايش ، کنفرانس و ... را در يک فولدر تبليغاتي بصورت منظم نگهداريد و هميشه در مواقع ضروري همراهتان باشد . با اين هداياي تبليغاتي شما هميشه بعنوان شخصي منظم شناخته خواهيد شد . فولدر تبليغاتي طلقي به علت وزن اندک و سبک بودن واقع زيادي مي تواند همراه شما باشد .

کلاه تبليغاتي

کلاه تبليغاتي از جنس کتان ميباشد، مناسب کار است و چاپ بر روي اين کلاه تبليغاتي انجام مي شود. کلاه تبليغاتي يکي از کالاهاي خاص ميباشد که مصارف زيادي دارد، کلاه تبليغاتي بيشتر در رستوران هاي فست فود مورد استفاده قرار ميگيرد و يا در پمپ بنزين ها و در نمايشگاه ها هم بسيار مورد استقبال بازديد کنندگان غرفه ها واقع ميشود از کلاه تبليغاتي ميتوان استفاده هاي برند سازي بسيار مناسبي و مطلوبي داشت، شرکت هاي بزرگ از اين کالا استفاده هاي مناسبي در اين راستا ميکنند

دفترچه يادداشت تبليغاتي

دفترچه يادداشت را ميتوان يک وسيله کاربردي در سمينار ها جهت ياداشت برداري برشمرد همچنين در موارد بسياري ميتوان از اين محصول استفاده کرد پس اين کالا نيز جزء هداياي تبليغاتي کاربردي و مفيد قرار ميگيرد.

جلد مدارک تبليغاتي

جلد مدارک تبليغاتي از جمله هداياي تبليغاتي بسيار مفيد و پرکاربرد به شما مي رود که وظيفه محافظت از مدارک مهم را برعهده دارد. جلد پاسپورت تبليغاتي يا جلد شناسنامه تبليغاتي از مدارک مهم ما در مقابل سوانح طبيعي و پاره شدگي جلوگيري مي کند. چاپ روي جلد ارزان مدارک بوسيله چاپ طلاکوب و نقره کوب و در بعضي مواقع بوسيله چاپ ليزري انجام شده و قيمت جلد مدارک تبليغاتي رابطه مستقيمي با کيفيت جنس جلد مدارک خودرو يا برند توليد کننده جلد مدارک و فروش جلد مدارک چه شرکتي است، دارد. 

چند نوع هداياي تبليغاتي مفيد

شايد بخواهيد حالا با اين همه توضيحات نام چند نوع هداياي تبليغاتي رو بدونيد ، يا ساده تر بدونيد که چه نوع کالاهاي تبليغاتي ، به عنوان هداياي تبليغاتي مفيد مورد استفاده قرار ميگرند ، که ما در ادامه نام برخي از آنها رو به شما ارائه خواهيم کرد .
 

  • فلش مموري تبليغاتي
  • انواع ماگ و ليوان تبليغاتي
  • زيرليواني ، دستمال ليواني
  • موس و کيبورد تبليغاتي / زير موسي تبليغاتي
  • پازل تبليغاتي / پازل هاي سه بعدي تبيلغاتي
  • تلويزيون / ميز تلويزيون تبليغاتي
  • کنسول بازي تبيلغاتي
  • سينماي خانگي و ساندبار تبيلغاتي
  • انواع جاکليدي و جاسوئيچي تبليغاتي
  • خودکار ، مداد ، روان نويس تبلغاتي
  • دفتر ، دفترچه ياداشت ، دفتر سيمي تبليغاتي